ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, July 14, 2009

ak sokong kata-kata ana from uitm yang comel 2

Haa.
Ni aku nak cerita pasal myspace plak.
Semalam aku tgk lah comment kawan aku kan.
Ada lah minah ni, mcm pundek ke apa an.
Hahaha.
Da lah anta comment gambar muka dia.
Pastu kat tepi muka dia tulis camni :

Hye.. I'm 'minah'.
Thanx for the add..
Syusyah2 jew..
Ngee..
Jgn lupa komen my pics tawh..
I will komen your pics back..
Keep in touch..

*Minah tu nama rekaan je.

Hahahah.
Serupa pukimak lah kau punya comment.
Aku pun tatau lah budak budak skrg ni.
Add semata-mata nak kena comment gambar korang ke pundek.
Jangan nak gelabah sgt lah kan.
Memang lah hak kau nak ckp apa sume kan.
Aku pun ada hak nak mengutuk kau sebab kau buat aku rasa nak termuntah.
Hahaha.

Lagi 1 aku paling tak suka, bila bila minah minah perasan hot kat ms ni ckp :

Aku akan delete kau kalau korang tak reti nak comment.

Kalau org je asik nak comment kau dulu tak boleh jugak kan.
Sama-sama tegur menegur lah.
Jgn lah nak bajet kau artis ke apa an.
Kau sape??


P/s: Kalau aku nye style plak. Sape sape yg aku tak suka aku akan deny terus.
Senang kan?




AKU NAK TAMBAH SIKIT COMENT ANA 2
KALAU GAMBAR KITE LAWA ORANG AKAN COMENT
TAK PAYAH SURUH-SURUH
BETUL X?
HAHAAHHAHA



3 comments:

ahmdsyhmi said...

marah sangat nampak? haha

biasala trend social networking skg ni..

mardiah said...

kekek sye pn skong pe yg awk ckp...kdg2 owg dlm ms ni pelik2...die yg add kte..phtu tbe2 die comment kte "THANX 4 DA ADD"..meluat toi la...sape yg add sape...phtu pkse2 owg comment pic die..."comment me..i promise i'll hit u back"..geli2 rsenyer...niat nk comment ade pn trus ilang msuk utan...

za zalea said...

ahahaha..
sgt la btl.

agak mcm nk termuntah la...
"comment la pic kita..cnfirm i akan reply u blk"

cnfirm tuh...
bajet artist budak2 skrg..
mcm glam sgt..
tp xpala..
pk reverse ja..
dorg xda apa yg dorg nk act..
bkn glam sgt spt digembar gemburkan tu..

ahhaah..