ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Wednesday, December 9, 2009

kawan yang baik

tibe2 aku jadi sayu sekarang.aku tinggal sorng je.xda spe nak smbg.bilik pon gelap hanya bertemankan lampu laptop.dulu ak bole selalu call fizzal sebab kitaorg pakai bil yg paling murah serta best(1+5)sampaikan tdo pon bil 2 jalan.tp bil xmhl ckp smpi nak muntah pon bil plng byk cmpur aku dengan fizzal rm80-90.tp kre mrh la jgk.sbb aku rasa benda (1+5) ni sgt2 la murah.tp 2 dlu.sekarang tak lagi.CELCOM MEMANG BIJAK LAKSANA UNTUK MENGENAKAN PELANNGAN YANG SETIA MACAM AKU INI YANG SANGAT2 LA MENGHARGAI KERANA 1+5 ITU LAH YANG MEMBUATKAN AKU RASA AKU SERONOK UNTUK MEMILIKINYA SAMPAI BILA2.celcom sudah menukarkan plan 1+5 tu yg free kepasa 20 jam sahaja sebulan.babi btl celcom.bil aku yang sebelum ni tak pernah menjangkau kepada rm100 selama setahun 2 bulan aku pakai menjadi lebih berganda2.macam siyallllll.dah melambung macam itu baru nak bagitahu.so aku malas nak pakai bil dah.so sekarang aku prefer untuk pakai topup sahaja.so paham2 sahaja la 2pup mane boleh nak cakap banyak2.hurmmmmm..

aku still sorng je.roomates aku dah balik pahang dan aku mybe tidak akan jumpa die lagi lepas ini.entah la.tibe2 lepas aku peluk die tadi dan aku bye die.aku rasa macam perassan sedih sangat.aku macam nak menangis dan aku lemah sangat kalu bab2 sedih ni.so aku menangis sebab aku taw aku tidak akan jumpa die lagi.yela rumah die kat pahang aku dekat perak.jauh tu.aku kenal munirah dari kawan2 mascom aku.aku dengan dia memang tak rapat pada mulanya.tapi sebab kitaorang mula pindah ke rumah flat sek7,ke baiduri,rumah area bintang dan sampailah ke sek 9 shah alam ni aku dengan die.mula2 tu aku berempat.pastu tingall la 3.sebab kawan aku pindah rumah lain la.pastu pastu aku dengan wani dan nirah tinggal dekat baiduri.tapi aku dengan nirah still xrapat sangat.lepas wanie pindah rumah lain aku tinggal berdua dengan die dekat bilik so dari situ aku rapat dengan die.

Aku selesa bila aku dengan die.sebab dekat unisel la aku kenal ramai orang dan macam2 kerenah.tapi sejak aku dengan die duduk berdua aku macam dah serasi sebab aku tahu munirah jenis bukan suka nak kondem orang.aku akan buat hal aku dan die pon akan buat hal die.masing2 dengan hal sendiri.aku tak pernah gaduh dengan die,selisih pendapat pon jarang.aku memang jarang nak menangis sebab kawan,tapi tadi aku betul rasa tak mampu nak tahan ;[[.

lepas ini nirah mesti tak akan dengar aku cakap merapu sorng2,gayut lama2 dengan fizzal,kentut kuat2 sebab aku banyak angin,suka fesyen2 bila aku bosan,tak akan dengar aku nangis2 bila aku gaduh dgn fizzal dan aku tak akan timbang berat hari2 dan aku tak akan tanye dekat die soklan yang aku rasa die pon dah bosan sebab aku selalu tanye nirah gemuk tak aku?nampak ok tak aku pakai baju ni?nampak gemuk tak? kadang2 aku jeles dengan die sebab die kurus makan banyak pon tetap kurus dan tak pernah nak ambil tahu pasal berat badan die.

aku pon tak akan nampak nirah mesej dengan pakwe die setiap masa dah ;D,kua masuk bilik,pakai krim muka malam sebelum tido,kita tak akan kutuk akak tu lagi,dan yang paling aku rase benda yang setiap masa yang aku tak akan lupa mak die selalu call die,selalu sembang dengan die dan aku selalu cakap dengan die mak aku malas nak smebang dengan aku.hee.yela mak die call macam bole sembang macam2.kadang aku pelik mak die sebab selalu sengat.yela sebab mak aku akan call benda penting je.yela nirah anak bongsu mak die sayang die sangat.aku adeq beradik ramai.tak larat mak aku nak call ramai2 macam 2.dan aku jugak akan rindu dekat PHU kau.aku kalau nampak kereta macam kau mesti aku tengok.

semalam aku abis call dengan fizzal pukul 2 lebih dan nirah pon abis call kawan die a.k.a kesayangan baru die pkl 3 cam tu.pastu masing2 masuk bilik then macam nak tido.tapi kitaorang tak sedar yang kitaorang sembang dekat sampai orang azan subuh.hehehhe.aku dah lama xsembang dengan die macam tu.dan macam2 taw je itu hari yang terakhir aku duduk sebilik dengan die.sebab aku rasa aku tutup mata pon aku still nak cakap dengan dia.aku pon tak tahu kenapa.tapi itulah yang sebenarnya aku tak akan duduk lagi dengan die lepas ni.dan tak akan kongsi masalah lagi.sebab aku dengan nirah bukan la rapat sebenarnya.tapi aku sangat la selesa bila aku kawan dengan die.macam2 kenangan bila bersama.kelaka bila teringat balik zaman dulu2.

aku macam sayu lagi.
tak pernah tulis post pasal kawan sampai aku sedih dan keluarkan air mata
;[[.

tapi aku taw kau lah pembaca setia blog aku.kau mesti sedih jugak kan.aku pon tak taw npe aku sdh je.dan aku pon tak tahu aku boleh tulis pasal kau nirah.sebab kau baik sangat dengan aku.aku sayang kau.mesti kau gelak aku cakap cam tu kan bila kau baca.tapi realitynya aku memang sayangkan kawan aku yang baik.sebab mak aku cakap aku selalu tak ramai kawan.dan memang aku akui benda 2 ;]].dan THANX SEBAB SUDI KAWAN DENGAN AKU.


nirah tak suka bergambar



aku rase selama aku kawan dengan nirah ni kot gambar berdua



p/s: aku tengah dengar lagu kiroro-bestfreind sesuai untuk kau.hee.kau buat la facebook ke blog ke.bole aku tahu perkembangan kau nanti.


dan dan dan dan gambar masa event minggu lepas aku tak transfer lagi.
bz bz bz bz sbb final project.adoiiiiiiii

No comments: