ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, February 16, 2010

raya cina tahun ini merapatkan hubungan bf, kawan and family.

sebulan sekali jumpa pon tak pela.janji aku dapat lepak.dari tak dapat lepak lansung mesti aku jadi orang gila dekat manjung.sebab bosan sangat2.grrrrrrrr






tengok masing2 sebok je lebih sebab nak jumpa kawan masing2 hari valentine la sangat kan



aku jumpa wanie and ieyja. acttualy ni kali kedua aku jumpa wanie.and first time aku jumpa ieyja.best sangat lepak dengan korang.lepas ni nak lepak lagi boleh la kan kan
;D








lepak makan2 dengan family en ramli paling best kot.dapat makan free.tak payah pikir nak keluar duit.dapat duit lagi dari abang ada la.thnax abang.boleh tampung untuk nak beli tiket paramore nanti.yeahhh.









p/s : sape2 yang boleh tolong dapatkan tiket murah paramore yang murah2.bagitahu ok.xyah aku simpan duit banyak2 untuk tiket sahaja.kerjasama anda yang baik hati amatlah dihargai ;D

3 comments:

ieyja azni said...

aww aww kenapa mak rasa tinggi dr kamu semua neh?!!

. said...

haha ieyja uh pasal la .
tp tp akuh tgi jugak la !
dr zatyy ;p

* zaty , nk lagik gmba nk ! hee .

ezatyramly said...

hahhahah
sbb lg tua usia mkin meningkat so kene la rendah skit
eh cm 2 lak kn
;D