ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Wednesday, February 3, 2010

saya belum cukup kurus









" how pretty they are "
aku dulu masa nak diet selalu habiskan masa tengok benda2 ni. mula2 jela tahan
lama2 makan jugak. camne la dorang boleh tahan. sebenarnya xbagus tengak benda ni. tak salah tengok tapi kene orang obses cam aku teruk. aku memang obses dengan kurus.
teruknya sikap aku.kalau boleh hari2 aku timbang berat. sebab duduk rumah makanan sedap je sentiasa. tak pernah tak sedap makanan kat rumah.patut la family aku suka makan.tapi tak adalah semua besar2.

1 comment:

Pqa aa said...

kau same mcm aku. obses nk kurus. bia la org kate dh ok ke ape ke tp aku tetap nk kurus. aku blm puashti lg dgn bdn aku skng. dh la nk kurus pstu obses nk jd mcm org tu org ni tp xsdar dri. haha. aku ni diet mcmne pn gmk jgk. xdiet lg gmk. aku ni lg la xblh tgk mknan. asik nk ngap je. mcmne nk kurus. haha. hbs sume petua kurus aku tau tp xikt pn. cume petua mcmne nk hilang selera mkn je aku xjmpe. haha. hbs sume org aku tny mcmne nk kurus. tp ble dorg gtau aku xbwt. klau blh nk hrni bwt bsk trs kurus. haha. aku obses jgk tgl slimming prog mcm2 ni. rs nk cube tp xde duit n tkt. haha. trk je! harapan jela aku ni.. haha ;p