ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Sunday, February 21, 2010

sebab makanan kat rumah tak ada








mak and abah aku pergi kl sebab akak aku dah dapat rumah.so nak tolong2 kemas2 barang kat rumah baru dorang.so sebab minggu lepas dah pergi kl.so minggu ni bapak aku cakap tak payah pergi.so aku duduk la dengan adek aku yang dua orang tu.sebab aku ni memang malas nak masak and adek2 aku pon bangun tido aku rasa cerita melodi kat tv3 tu dah abis pon dorang tak bangun2 lagi so tak perlu la nak masak2 kan.hahah.cakap macam pandai masak je.so jiran aku ajak pergi kenduri doa kesyukuran dekat rumah kawan mak aku.tak pernah2 aku rajin sangat pergi kenduri tibe2 pulak rajin.sebab lapa punya pasal aku pergi.sedap dapat makan free.i like makanan free..




ewah2 anak ramli ni.comel2 bergitu.hahahaha.happy sebab dapat makan weh.rosak diet i taw.

No comments: