ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, February 23, 2010

semua entri pasal kawan.i like

saya ni memang jenis kalau tak suka seseorang memang akan benci habis dengan orang2 tu.seyes tak ada komproni dah.kalau tibe2 tengok baik tu saya memang pura-pura la.jangan percaya!!!lantak la nak cakap apa.sebab aku memang dah menyampah dengan kau and kau2 yang aku rasa tak perlu nak RAPAT-RAPAT sebab aku tahu bila belakang aku ko yang stupid tu mengata dengan apa yang aku ada and apa yang aku alami and masa yang sama ko nak ada apa yang aku ada.ITU BUKAN NAMANYA KAWAN OK.

tunggu masa nak sepak je..grrrrrrrrrr



lepak dengan anak-anak buah yang comel lagi best.tak ada nak sakit hati.semua benda buat ok je.kan best macam tu.

1 comment:

jelitagojes :P said...

kamu bebel ape nih?
heheh