ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, March 4, 2010

sampah dalam beg


benda wajib ada dalam beg aku and aku pakai selalu


that's why aku suka beg


ni pon comel.kecik je.tapi cantik and sesuai letak mp3 aku nie.


beg nie fizzal belanja aku.cool kan.aku bukan suka make up so beg kecik sudah.


beg lomo aku.comei sesangat.aku suka beg calerpul macam nie.



aku beli benda ini semalam.act cool sgt.hahahha.lepas ini ashik tengok muka je kat cermin.


buku ini aku buat untuk suka2 sahaja.aku suka gunting and tampal2.macam budak2 sekolah darjah satu je.huh!


aku suka benda2 macam ini.sebab benda nie la simpanan aku.tapi dah banyak hilang.adek aku amek la.and hilang sebab bersepah.


susahnya nak puaskan ati orang lain


p/s : kumpui duit nak beli kasut kat vincci 2 sebab ari2 xda saiz and duit dah terguna beli benda bukan2.cehhh...

3 comments:

nur said...

peh peh pehh gila colourful.
i loikeee haha :D

YANA said...

sangat kalerful ! i love it

ezatyramly said...

i like to
;D