ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, April 13, 2010

stalker.

aku selalu dengar orang dok sebok2 cakap pasal STALKER.huhuh.benda nie memang betul2 jadi.and aku pon penah kena ok.sebab ni KISAH BENAR eh.tak tipu la.betul2 tak tipu.

alkisahnya cewahhh ayat cam ye ye je.tak ada la aku sebenarnya ada sorang kawan.dulu agak rapat jugak.so dah lama sabar.macam bosan je ashik kutuk belakang je.bila depan pura2 baik.aku seyes tak suka macam tu.bila lepak sekali aku jadi macam tak selesa.seyes aku cakap aku tak selesa.walau dulu rapat tapi itu dulu ok.

ok puncanya sebab mybe benda kecik je ok.tapi kalau dah kumpul banyak2 and selalu jadi membara pulak la kan.ok yang nyata aku nampak mutual friend dekat fb.kalau boleh kawan2 aku semua die nak add.kalau die kenal ke tak pela.aku tak kisah.yela kawan2 aku ramai dekat unisel,kawan2 baik2 aku semua die add.masalahnya die nak kenai2 kawan2 aku? ke macam tu? tak ada la pulak kawan2 aku dok sembang ke dengan die.aku bukan cakap kawan2 aku bagus or aku bagus ke tapi bia betul la perangai tu kawan.kawan2 aku bf aku semua nak add.melampau la.sampai kan adek beradik aku.sepupu aku yang aku tak berapa nak rapat pon die add.gila apa budak ni.mybe benda ni kecik.mybe sebab kita dah xsuka dengan orang tu semua benda yang die buat kita tak suka dengan die....SETUJU TAK?

lepas tu segala barang2 aku kalau boleh nak sama.peliknya.aku bukan nak berlagak ke hapa ke.sebab aku banyak habiskan duit aku dekat baju.aku kalau duduk manjung aku jarang lepak2 minum makan2 dengan kawan2 dekat luar.sebab bagi aku mak aku memang masak then duit yang aku ada better beli baju.then aku puas dari beli makanan.tapi sebab orang ni dengki kan kalau jumpa la kan.lawa la baju ko.suka la baju ko.tibe2 je.kadang2 suruh beli dekat die macam aku pakai la.bla bla.ok la sebab kawan kadang aku nampak da aku tolong beli.bukan nak kedekut sangat.tapi bila dah belikan and die dah pakai then berlagak cakap macam die pakai tu lawa sangat.muka 2 kalau boleh nak dongak berapa puluh darjah aku pon tak tahu.ishkkk2.nasib baik tak berapa nak lawa kau nie.jahat gila aku.xpe.dah selalu dah kutuk2 belakang ni sebab aku bengang dengan ko ;D.grrrrrrrrrrrrrrr

macam fizzal riza and kak elin aku pernah cerita benda ni.dorang pon paham sangat.dorang pon perasan.sebab semua benda nak sama.memang la dulu rapat.tapi sebab kalau minat tu datang dari hati yang sama2 aku tak kisah.sebab tu memang cara ko and ini cara aku.sebab dijodohkan kita berkawan kita berkongsi sama2 hobi suka membeli ke bla bla.tapi sebab ko tak macam tu tibe2 nak minat macam tu lepas tu nak berlagak2 memang aku tak boleh nak terima.

ok fine kalau nak cerita memang banyak mesti tak larat nak buat dosa je.tapi kalau nampak aku baik tu memang aku agak berpura2 nak kawan dengan die.kita tak boleh nak jadi orang lain untuk hebat.kita jadi diri sendiri untuk nampak kan hebat.cuma aku pon banyak admire2 kat orang lain.sebab aku memang suka tengok cara2 orang lain.sebab bila ko berpakaian nampak diri ko hebat and diri sendiri.malas puji.bia aku je tahu sapa.sebab ramai sangat.hahahahh.

setiap orang da sikap masing2.aku takk cakap aku baik.cuma benda kalau aku tak suka memang betul aku tak suka.amaran keras nie.cewahhhhhhhhhhh.


AMARAN KERAS DARI CIK TATI.ececeh.yeyeyeye je ;D

8 comments:

PixoBeads said...

okay amaran jangan jadi bangkai tu paling best quote ever. ;p

ezatyramly said...

heheheheh
2la ieyja
utk org bangkai 2la
hehheh

ct_isyah said...

kalau sume nak same parah la..sok nak kawen pun laki nak same..

ezatyramly said...

hhahahah 2la psl kan
laki pn nk crik yg sma
mne taw kn
peliknya org cmni
ishk222

Sofea. said...

Haha . Cm muke tak malu jea weyh ? Setepek ha ak bgy . Tak than , sibs n csin sumer dy rembat . Haha .

cerita 'PKA' said...

sapa ni? aish aish. hehe chill lah. huhu ;))

ezatyramly said...

korang jgn rsu taw
bukan korang
ak syg kat ko taw pia n piqa
hehehe
;]]

cerita 'PKA' said...

syg kau jgk la. hehe