ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, May 31, 2010

baru aku taw ramai sayang aku ;D




thx kawan2 sebab wish kat aku.penuh wall aku.penah nak balas.tapi aku happy sebab facebook semua taw aku punye besday.lepas tu masa g youth jumpa je kawan2 mesti wish.seronoknya.hehehhe,thx kat fizzal and wanie sbb wall tulis happy besday kat aku.sayang korang2 ;)))


malam besday aku tibe2 adik aku lapar then belanje aku makan mcd.sebernaya malas nak makan malam2 sebab makan mesti la gemuk.xpela sbb besday aku bedal je malam ;D













pergi youth dekat pwtc.jumpa ramai kawan seronok sgt2.mcm pe je.sbb ramai dorang2 ni kenai dari facebook.so bila dapat jumpa seronok sangat.and semalam first time ak dapat jumpa yuna ;))







thx fizzal sebab bagi aku fujifilm instax ni.wah wah wah.aku memang minat benda ni.serius kami begitu teruja nak tangkap gambar dengan camera ni.thx sbb abg is dptkan on time camera ni.heheheheh.thx fizzal ;)))





wahh.riza bagi kasut kat aku.warna merah gitu.hahahah.i like.thx riza ;)))



p/s: besday aku ni da banyak benda yangs seronok and da benda yang x seronok.thx korang2 sbb aku rasa best sgt smlm.thx fizzal byk2 bg aku camera 2.sbb aku mmg minat.thx riza.thx pep thx kawan2 smua.thx maxis sbb bg credit percuma selama satu hari.thx celcom bg credit percuma selama 7 hari.lama 2.hahahha.lepas ni nak mintak mak makan2 pulak ;D

8 comments:

cerita 'PKA' said...

waaaaaaa rugi nye xpi. aduh.

za zalea said...

hepi bday zaty...
:)

Alexia Aqram said...

i sayang u lebeyyyy tau.

;P

http://apy-10.blogspot.com/ said...

u bli film die kt ne??

ezatyramly said...

2la pika.xpe thn dpn ko p k.kite g sma2 ;)))

thx za zalea ;)))

aqram.syg i.kahkahkahak.bru i taw.tq tq tq ;D

apy i bli dkt kwn i
die mmg bdk2 lomo smua2 ni

Miraro said...

systa cumil ;)

Eastmoe Live With Analogue said...

eastmoe lomography like this (n__n)

Alia Ibrahim said...

hyeee..mane beli eh fujifilm instax yg film size besar tu???i cari lame da,i ade yg film kecik je..i nk yg film besar plak..huhuh..