ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, May 6, 2010

domo polka dot




saya taw saya taw.buruk saya jahit.hahahahhaa.seharian suntuk menghadap benda alah ni..sebab semalam pergi kamdar dengan mak tibe2 nampa kain2 polka dot yang comei2 ni.so beli la skit.then pikir punye pikir jahit sesuatu lagi bagus.mulut die cm tak jadi sangat sebab dah letih.ececehehh padahal memang tak geti jahit.tak pela.esok tuka mulut die bg cantik skit ;D

8 comments:

NUR FYNA said...

hahaha white polkadot domo version :D

ezatyramly said...

hahahha
xbpe nk jd plak

Zaqyah Rezzaq said...

hi ezaty, u stuffed apa dalam domo tu?? tiba2 eksaited sebab domo tu kelihatan sungguh hugable :p

ieyja azni said...

Haha zatyyyyyyyyyyyy!! Sumpah comel..
Nak satu! Yg dlm tu bantal ke?? Mcm mana zaty jahit??

ezatyramly said...

eh zaqyah n ieyja syg.nt zty akak post entri zty bubuh apa taw.smua sampah sarap zty msk bg zty mcm 2 sdp peluk ;D

atiqah said...

sehari je ke buat doll zaty ada mesin jahit ehh,kita org punya assigment pon kena buat doll,dalam proses tgh nk siap

ezatyramly said...

eh xda la tiqah.zty buat pki tangan
zty xda mesin pn
tp kain ni jenis pecah
so cm ssh je nk crik
kene jahit dua kali
waaaaaa korang buat pe smpi kene jahit bestnya

cerita 'Pqa' said...

wahhhhh hebat! pndei menjahit pulak! haha