ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, May 13, 2010

teruk sekarang

saya mengalami resdung sekarang.saya benci resdung.ia membuatkan muka saya amat la teruk sangat2 sekrang ni.sumpah tak suka.banyak betul parut dan jerawat.ada je yang tak kene dalam hidup aku sekarang.sumpah tak suka sekarang ni ;((((((



pandai tak saya sorok jerawat saya

1 comment:

ieyja azni said...

Zaty, try buat rawatan lipas tanah. Dia bkn lipas gedabak besar boleh terbang2 tu ke apa ke. Tapi lipas sebesar kumbang. Comel je. Ieyja pernah buat kaedah ne. Berkesan la. Tapi dah langgar pantang suma habis resdung ieyja makin teruk nak mam. Try la google. Hehe