ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Saturday, May 15, 2010

lama sudah



hari ini dah lama setahun 9 bulan.wahhh wahhh wahhh.cam tak sangka la pulak.sebab saya kalau boleh makin lama nak duduk dekat2.insyallah saya akan sambung belajar dekat shah alam bulan depan.so rutin saya akan jadi cam dulu2.wahhh..rasa muda balik kalau sama macam dulu2.tapi ok apa kan ;D

7 comments:

adilia the owner said...

tahniah kak ;)

intan payung said...

jumpe di shah alam hehe
peace =)

cerita 'Pqa' said...

congrats! babe, insyallah aku pn smbng sne. mntk2 la ehh.

ezatyramly said...

thx adilia

wahh boleh shja lepas ni lepak taw intan.awk duk mne?

hahaha.sma2 la kita kan piqa.

ieyja azni said...

Zaty sambung kat mana? Omaigod omaigod! Congrates anyway.

ezatyramly said...

smbg mne
hehehehh
tmpt sma
nt boleh lepak gn ieyja
g bundle kn2
heheh

Aisyah Adam said...

haha mau! sorry la terlupa plak nak confirm :p

i kasi duit mebbe esok atau selasa boleh?

sbb esok i start keje,nnt i singgah bank, bank-in ek.

thanks wahai tatiiii! :D