ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, August 5, 2010

orianthi live in kl

hahahha.gelak puas sebab dapat jumpa orianthi live.hehehhe.aku dapat tiket ni free je.sebab kawan zidah punye bf dapatkan kitaorang tiket free nie.wah betul2 teruja tengok orianthi ni main gitar.hebat gila.


hahahha.sebab camera dslr kene tinggai dekat lua tak boleh bawak masuk so guna la camera hp je tangkap gambar.camera hp je kan.tu nampak jauh.tapi sebenaqnya dapat tengok dekat la jugak ;D



dekat separuh mati aku dapatkan benda ni masa orianthi baling.semua berebut2.aku dapat dua.tu pon dah separuh mati berebut dengan orang lain.hahhahahahahha.gila serunuk.









having fun with them.oh yeah




i meet ANA RAFFALI jugak.wah she so dam cute.badan kecil n she so friendly.


p/s : betul2 serunuk la sebab dapat tiket free masuk.lain kali sape ada tiket free ajak aku taw ;)))

3 comments:

yenyenpreng said...

i suka orianthi jugak.tapi xpat g.xde duit.sedih heh :(

ezatyramly said...

xpe dear
len kali g
kitaorg g pon last minute dpt tiket free

petisuara said...

eh?ana rafali xpki bj kurung ke?ke itu adlh bj kurung?