ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, September 27, 2010

rumah2 orang terbuka

rumah fizzal






perjalanan ke rumah hafizzal mengambil masa yang agak lama untuk sampai sebabnya petunjuk jalan telah membawa jalan yang sesat sampai ke sungai buluh.jalan2 dalam pekan sungai buluh then baru carik singboard ke rawang.hahha.even aku dah pernah pergi ke rawang before ni tapi disebabkan aku duduk belakang then duduk sembang gelak2 macam orang gila then aku la punca semua orang sesat.hahahha.sian korang.rumah fizzal kitaorang makan spageti je.tapi sedap la.huhuhuh.

rumah kak ogy eh eh kak fazi ;D




lepas je lepak2 rumah fizzal kami terus ke setia alam balik.pergi open house rumah kak fazi.dah jem so perot pon lapar balik.sampai je rumah kak fazi terus bantai kambing bakar,nasik himpit and mee jawa.rumah kak fazi banyak gila makanannya.best sangat2.bukan setakat makanan yang best.kuih2 pon best sampai boleh masuk dalam beg sekali.hahahha.


rumah farah kecik



esoknya aku.kak fazi and farah pergi beraya bertiga ke puchong.destinasi pertama pergi rumah farah.wah spageti lagi.sedapnya makan time lapo2.rindu gila kat farah.lama tak jumpa.macam2 sembang dengan die.


rumah fazreen


lepas tu singgah rumah fazreen dekat puchong gak.rumah die dekat je dengan farah.tapi farah tak dapat join sebabnya ada hal dengan bf die.hee.umah reen makan roti jala and kuih.sebabnya banyak makanan lagi.tapi disebabkan baru je makan rumah farah tadi then aku pon tak makan banyak.


rumah pepsi





and last sekali rumah pepsi.hahah.masuk je rumah bau ayam kepsi.gila la sedap.jarang pergi rumah orang makan ayam kepsi.selalunya kat rumah je dapat.then lepas makan ayam kepsi makan mee kari.ini first time aku pergi rumah pep dekat cheras.rumah pep best.lama xjumpa.rindu sangat.nanti ada masa mau lepak2 macam dulu.

p/s: seronok bila dapat makan.yela makan free la katakan.korang2 nanti tahun depan ajak lagi yooooooooo ;)))

No comments: