ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, October 5, 2010

because of you




jumpa kawan tak habis2 dok cerita pasal magika,baca blog orang itu and ini cerita pasal magika.so alang2 kan.kami pon nak pergi la tengok.cerita ni memang best.sebabnya aku rasa KRU nie memang la gempak habis la.sebabnya cerita magika memang la best,pergi la tengok yer sape yang tak pergi lagi tengok tu yer.





benda2 macam ni la patang nampak.aishkkk susah la nak tahan diri dari tengok and membeli.ishk ishk ishk.ishk ishk ishk.tapi thanx 2 abg kedai ni sebab bagi aku patung free.yihaaa.heheh.sebabnya kami dah kamcing.yela kamcing tak kamcing la.selalu kot p kedai die.sebab tu la die bagi free.hehehhe









thx 2 pijai sebab belanja aku makan.hahhaa.aku suka betui bila bab2 orang belanja aku,lagi la tempat2 sedap lagi la makin sayang ( ayat bodek supaya belanja lagi ) hahahhahahha ;D


p/s : rasa serunuk bila duit dalam tabung nak makin berat.heee

3 comments:

Anonymous said...

cantik la kedai full of white tu.kat mana cik tati?

ezatyramly said...

heee
2 dkt the garden dkt area the curve

ezatyramly said...

heee
2 dkt the garden dkt area the curve