ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, October 19, 2010

miss her ;(

rindunya dekat siti noraini mokhtar.dah lama tak jumpa kawan baik aku ni.semejak dengar cerita die sakit last sekali aku jumpa die 2 tahun lepas.masa tu die lepas operation.rumah aku dekat je dengan rumah die.sebelah taman.tapi apakan daya semejak die sakit jarang nak jumpa.Attually tak boleh jumpa.family die tak berapa bagi sangat.tak apelah kene paham sebabnya dorang punye privcy.tapi aku sedih sangat.bila aku tengok pic terbaru die kt fb akak n adek die sumpah aku sedih sangat2.nak nangis rasanya.sebabnya masa sekolah kami rapat sangat2.aku selalu petang2 lepak rumah die.naik basikal sama2 dengan die.tapi tu masa sekolah.lepas je habis sekolah.aku sambung belajar die pon sambung belajar.tapi die dulu sebelum sakit selalu meseg aku cakap keaadaan die tak berapa nak sihat.aku pon tak berapa paham apa sebenarnya yang die sakit.tapi tadi aku baru dengar cerita terbaru die.sumpah aku nak nangis.sebabnya aku selalu tunggu die sihat sebabnya aku nak lepak dengan die macam dulu.tapi aku tahu benda tu lambat lagi.sumpah sedih.sebabnya aku takut bila terkenang kawan aku ni.mak aku selalu cakap kita tak tahu nasib orang macam mane.so kita kene bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang ;(((((((


4 comments:

nadiyaya said...

die sakit ape zaty?

z a t i said...

reminding me of all my high school sweethearts ):


http://iliveinmyfantasyland.blogspot.com/

ezatyramly said...

nadia.die skit mcm ketumbuhan dlm otak xsilap aku weh
ak dh lama gila xjmpa die.;((9

ezatyramly said...

ya zati
i miss her so much
n miss my old time