ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, October 11, 2010

so tired




kadang aku dah penat dengan semua yang ada depan mata aku.aku taw hati aku terlampau sensitif lepas tu terlampau memikirkannya.aku taw benda tu tak elok.sebab tu aku tak nak ada benda2 itu dekat dengan aku.sebabnya aku terlampau sensitif.aku lebih suka duduk sorang2 lepas itu tak ada sapa nak sakitkan hati aku and tak ada sapa yang aku akan sakitkan.ya aku memang terlampau sensitif.aku cuba nak jadi orang yang tak ada perasaan.tapi aku tak mampu.sigh ;( ;( ;( ;(


jgn tngok pada luaran orang itu happy tapi sebenarnya orang itu banyak menyimpan duka yang banyak sangat............

4 comments:

Encik Psychopath said...

takpe. stay away je. aman.

Nurulbadiah Lai said...

indeed
kdang2 diri kite xmengambarkan kite yang sebenarnye..muke nampak je tenang
tp dlm hati..tuhan je yang tahu kn..huhuhu

sabar ye dear..:)

ezatyramly said...

encik psychopath xbleh nk aman sgt
sbbnya stresss gila bila pk

ezatyramly said...

nurulbadiah - 2la cuma belajar bersabar