ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Friday, November 19, 2010

pre convo ;D















convo tak lagi.tapi beria dah lompat2 sana sini.hee.btw im happy.happy n happy.hee.thanx to fizzal sebab sanggup layan kereneh kami ni.sebenarnya benda nie tak rancang pon tapi bila fizzal yang ajak buat tangkap2 gambar ni aku ok je.hee.nak ajak orang lain semua macam ada hal je semalam.then aku ajak je riza sekali dengan aku.btw ahad ni aku CONVOOOOOOOOOOO.takut semua ada.heee ;D

10 comments:

Aimi Bahari said...

waaa congrate ye dah convo. hee

acanmunie said...

aaaaaaa, bestnya dia :) tahniah zaty!

riziaq said...

cantiknyaa gambar! :)
selamat graduate. cakap sekali kt jajajajajajaj
:)

asilah afandi said...

comel gambarnya ! tahniah yupp.

ezatyramly said...

heee.thx aimi.

hehhe.thx jugak kat munie

wahh eggg.thxxx jgk.ok nt bgtaw ejaaaaaaaa jgk.hehehe

ezatyramly said...

thx asilahhhhhhhhhhhhh

yuyuEyuliaNa said...

hye, tahniah da convo.
eh, i nak tanye, u pkai lomo ea. :)
or dslr?

ezatyramly said...

thx yuyu
gmbr2 ni pakai cmre dslr
i da lomo
tp dh lama xcuci
sbb xda sen
heee

Aty said...

ezaty cantik2 gambar konvo esp yg baring atas rumput tu.

congrats on your convocation

Anonymous said...

conrats babe!

lovelove the purple watch! Mana beliii!!