ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, November 16, 2009

CELCOM BABI




xbole tgk aku senang sekarang nak bercintan.sebab ape aku cakap celcom babi sebab aku tengah bengang sekarang dengan line celcom.bukan setakat line sahaja bil die yang tibe2 je melambong nak mampos pastu sekat no supaya ak xboleh sembang lagi lama2.bukan sebab xbayar n bukan sebab xalert dengan penggunaan tapi sahaja bg bil dah byk smpi beratus2 bru block nombor.celcom memang babi.fullstop...!!!! grrrr

22 comments:

Anonymous said...

ye, celcom memang babi. aku saja google 'celcom babi' semata2 nak tulis celcom babi. sebab aku tengah bengang dengan celcom babi ni. babi ko celcom. sori tuan rumah...

Anonymous said...

Celcom nie mmg babi siot cb jahanam... pegi mampos ko celcom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

celcom babi, celcom puki, line macam gampang. google ape ape pun yang boleh maki hamun celcom ni.. mmg haram jadah.. bodoh!! bangang.. line tak pernah elok.. pergi bankrap la.. tutup la menara celcom yang bodoh tu!! aku dh banyak pakai broadband.. tapi yang paling teruk celcom la.. Ini adalah review yang ikhlas dari hati yang suci.

Anonymous said...

celcom mmg babi pun
xsrupa bikin..wey pakat laa ramai2 stop jer celcom nih.bru dia org tau kuasa pembeli.aku dah byk kali buat aduan psal line..konon2 dlm 3 hari ok..cam mpeh lg adelaa..

Anonymous said...

celcom pukimak.. anak haram.. pantat mak kau la sialllllll... mak kau main dengan babi.. CEO pukimak.. mak kau main dengan binatang

Anonymous said...

CELCOM HARAM JADAH..sekian..terima kasih

Anonymous said...

celcom bukan lgi babi tp..segala macam setan,anjing,sial,jahanam,bodoh,mau mampus & mkn taik...

Anonymous said...

NI GUA PUN NAK SAMBUNG LAGI..WAKAKAKAKA....CELCOM NI MEMANG PUKIMAKKKKK SIALLLLLL ANAKKKKK HARAMMMMM BABI SEGALA BABI, BAPAK SEGALA BABI, MAHARAJA SEGALA BABI ADALAH CELCOM...

KALAU KORANG NAK TAHU...CELCOM ITU BABI, BABI ITU CELCOM. SENANG JE FORMULA DIA CAM KAT BAWAH NI...

CELCOM = BABI,
BABI = CELCOM...

AKU HARAMKAN DUIT AKU YANG CELCOM TIPU....P MAMPUSLAH SIAL...BANYAK-BANYAK DOAKAN AGAR CELCOM NI BANGKRAP!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

aku kena tipu ngan celcom!!!!!!aku tk penah guna perkhidmatan celcom,tetiba je smpai bil rm200 atas nama aku!!siap antar gangster(agensi kutip hutang) datang rumah,padahal aku tk tau menahu pn pasal bil tu!!!!!!!!!pegi JAHANAM CELCOM!!!!PUKIMAK CELCOM!!!!

richard soul said...

CELCOM SIAL CIBAI BODOH MAKAN TAHI BABI MACAM PUKI, SETAN ANAK BABI, GILA PELACUR LINTAH DARAT. CELCOM MAKAN DUIT HARAM! SERVICES MACAM SAMPAH, CEO CELCOM MAKAN DUIT HARAM PERGI MAMPUS KELUARGA CELCOM! LINE TAHAP BABI CACAT BABI HUTAN BABI MATI!!! CILAKA PUNYA CELCOM!BANKRAP CEPAT2, CEO JADI MISKIN, AKU SEPAK CEO KLU JADI MISKIN!PATAH2 DULU SIM KAD CELCOM BARU SEDEKAH SIM KAD KAT DIA!!!! GUA PANAS DENGAN CELCOM BABI!!

Kisaoto tsukomori said...
This comment has been removed by the author.
Zikri Sabaruddin said...

celcom memang kimak do sumpah. punca aku kalah dota banyak kali sial macam lancau

nissuh massuh said...

aku pun sama juga. saja nak google celcom babi. celcom cibai dari tadi aku tunggu internet late night tapi sampai sekarang belum dapat . potong fee cepat pula. dasar celcom sial babi anjing celaka

Anonymous said...

Pukianjing celcom ..line slow drpd siput babi nak buat mcm2 internet plan pukiBabi lahh...

EnderKai Tubez said...

Betul, celcom babi... Aku gunakan service advance rm2..dh la dapat 1.50..bila reload balik dah tarik rm2...Pastu nk advance balik kata masih tertunggak padahal tarik.. Pastu tarik plk lps reload sekali lagi walaupun tk advance... Celcom Bodoh bengang bengong babi

Anonymous said...

Babi celaka celcom. Nk layan tumblr pn slow. Cibet anat

Anonymous said...

Memang babi celcom ni. Tak ada improvement dri dlu lg, sial punya telco. Maju ke belakang adalah, bodoh- rot in hell ffs

Anonymous said...

Download video 258mb = 15 jam ...wtf..brp kb/s celcom ni lmbt anjing line

ban khong said...

L
I
N
E

C
E
L
C
O
M

S
L
O
W

M
A
C
A
M

S
I
P
U
T

B
A
B
I

Balairong Sri said...

Apa hanat line Celcom kat Melaka nie....memang betul babilah...dahlah stream utube lembab..men game online pun kejap2 disconnect...aku port out jgk sudahnya nie kang...serius aku cakap line Celcom memang mcm kimak

azuan mohd said...

line celcom mcm #$@$&&%$#

Anonymous said...

aku pun taip celcon babi kat google..rupanya aku salah sangka...rupanya celcom lagi babi dari kejadian babi .babi punya babi beranak celcom.