ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, November 17, 2009

saya mcm dah xnak belajar je sekarang







muka dah sakai sebab hari2 datang lab.xpenah2 dibuat ak semenjak 8 sem belajar kat unisel



sebab utama saya xsuka belajar 3d sebab 3d mencabar iman saya.walaupun ramai yg cakap 3d ni bole buat duit kalau pandai.dan walaupun saya memang sukakan duit yang teramat2 tapi bagi saya saya memang buta 3d.walau dah siap skit2 tapi saya perlukan pertolangan org utk siapkan.sem ni subject 3d mahal giler2 dr subject len.tkt je xlepas.tapi dsbbkan hari2 ak dtg lab utk menyiapkan kje 3d ni walaupun xsiap tapi sbb en.kamal slu nampak ak boleh dikatakan hari2 ak datagng siapkan kje mintak2 lah ak dpt b.at least la.tolong la en.kamal.saya sayang en.kamal kalau en.kamal bg markah yg baik2 kat en.kamal sbb saya dh bayar kat en.kamal ratusan ringgit utk sebject 3d.

p/s : ala mcm la en.kamal baca blog ak
xpe yang penting doa
cewahhhhhhh

No comments: