ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, December 22, 2009

final project for diploma art n design batch DG02

DAY1

bz giler time ini.kena set up tempat masing2.first time aku balik umah sorang2 dekat kelang pukul 1 pagi.lepas itu family2 aku semua tak ada.lagi kesian kat aku.balik rumah sunyi semacam je.pastu sambung siapkan skecth










DAY 2

Hari ini datang awal jugak sebab aku ingat aku akan present hari ni.sedih giler sampai la petang pukul 6 tunggu tak present2 jugak.lepas itu dorang cakap sambung esok la.tapi ambil gambar je lebih mengalahkan orang dah lepas present je.lepas ni tak ada dah camni.

















DAY 3

hari ahad baru aku dapat present.gementar la jugak.nasib baik xramai orang.
















DAY 4

hari ini kitaorang semua kena kemas balik dewan.act sedih sangat sebab hari la last aku jumpa farah.ara kak fazi n smua2.yela sebab lepas ni kitaorang akan buat hal masing2.susah nak jumpa macam dulu hari2.dlu pun sebab ada kelas.sekarang tak lagi.aku pon akan balik manjung.so jauh nak jumpa.sedih sangat.






No comments: