ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, December 3, 2009

malas nak mati

final sudah makin hampir tapi aku masih macam mula-mula star belajar dulu.ala masa umo 18 tahun 2.ashik pikir nak enjoy je.tp sekarang benda tu tak mungkin akan berlaku sebab semua orang sekarang duk berlumba-lumba nak berjaya tak kn aku nak jadi malas je.tapi macam mane pulak nak jadi rajin.aku rasa rajin datang kat aku setahun sekali je.masa itu aku betul buat kerja sampai nak nangis takut result tak ok.dan ashik fikir abah aku je sebab die bayar yuran pastu aku xbelajar betul.aishhhhh.susah la.macam mane nak jadi macam itu lagi. final sudah makin hampir bukan makin hampir sahaja tapi penentu diploma aku lepas ke tak.aku dah malas nak belajar kat unisel dah sebab banyak sebab munasabah.tapi dekat unisel la aku kenal macal-macam orang dengan seribu kerenah.aku pon banyak belajar dengan benda2 ni smua.
tapi yang penting sekarang aku nak siapkan final KOTEX aku 2.


zaman lepas abis sekolah



p/s:bila la akak 2 nak bla nak bawak anak die kuat menagis 2 kua sebab mcm sakit sangat je.padahal ashik2 ngs.pagi ptg siang malam.stressssssss.aishhhhhhhhhhhhhh

No comments: