ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, December 1, 2009

saya nak duit nak tampung perbelanjaan saya



http://kedaitati.blogspot.com/

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=222874473

aku akan bukak booth pada hari santu dan ahad nie.mai la join ramai-ramai.bawak duit banyak2 sebab aku nak duit korng.hahahahha.aku tengah sengkek gila sekarang.macam da.harga pon bole kurang.kalu harga kawan-kawan lagi la bole kurang2 ;]]


n kesimpulannya sekarang aku dah malas sikit nak juai2 kat myspace//herstuff 2.tp aku akan updates la jgk sbb sekarang penjual sudah makin ramai dari pembeli so nak dapatkan pembeli pon ssh skit n plus22 aku malas sudah nak post.dan aku lagi suka bukak booth n jual2 kat kwn.if korng nak just cntc aku pon bole.dan aku taw mesti da mulut2 yang kurang enak didengar mengatakan aku ni xpandai nak carik costumer dan xpandai nak jd mcm kwn2 jualan aku yang dah berjaya menjualkan barang2 mereke.masing da hak tersendiri ok.bukan senang kite nak naik tapi nak jatuh 2 begitu mudah.so jangan nak sebok2 hal orng len sbb kadang hal kite sndri pon belum tentu kite jaga.ergggggggg.

No comments: