ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Sunday, January 17, 2010

bremen germany

dulu time aku sekolah bapak aku selalu kerja lua.
selalunya ke kl la.kirenya dalam seminggu 2 mst bapak aku akan pergi.
so kadang aku macam dah biasa keadaan macam 2.tapi lepas aku dah besar2 ni bapak aku dah jarang kerja ke sana.kadang2 je pergi.tapi kire dah lama sangat bapak aku tak pergi.katanya xda kerja kat sana dah.so takpelah.baguslah tak adalah bapak aku penat nak ulang alik tiap2 minggu.seminggu jugak la bapak aku kene kerja dekat sna.2la nak dekat kenduri2 ni mcm bz la pulak bapak aku nie.tapi tak ape mak aku cakap rezeki.so bagus la boleh bawak ole2 dari sana nanti ;]]]




harap selamat pergi dan pulang.abah dah naik flight pukul 11.59 nie.macam sedih pulak hantar td.xpe2.harap pergi dan pulang dengan selamat.

No comments: