ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Sunday, January 24, 2010

dulu lain sekarang dah lain

dulu time sekolah kita hanya bercampur dengan kelompok 2 sahaja.apa yang ko buat dan ape yang aku buat benda tu jela yang menjadi titik2 pergaulan bersama.time sekolah ape yang orang cakap kita iyakan je.sebab tak banyak pengalaman la katakan.tapi bila dah abis sekolah masing2 buat hal masing2.da yang ke sana dan da yang ke sini.time masuk U la kita banyak belajar erti kehidupan sebenarnya.masa 2 la kita sebok2 nak jadi yang terbaik di mata orang lain tapi yang sebenarnya kita tak adalah bagus mane pon.tapi sebab zaman yang semakin datang dan datang ni macam2 ragam manusia kita akan jumpa.dari yang baik dan yang teruk lagi ramai.sebab 2 aku berjaga2 kalau bab kawan ni.bukan memilih.aku tak suka kalau kawan 2 banyak menyakitkan hati dari menyenangkan hati.kalau aku dah nampak macam 2 aku akan cuba jauhkan.sebab aku lebih sensitif apabila orang len berkata2 mengenai aku.tapi tak ape.aku pon dah 21.tahun depan dh 22.dua or 3 tahun or 4 tahun lagi berapa la umur aku.aku takut sangat menghadapi benda2 camni.bagi aku benda ni bila aku dah dewasa tanggungjawab lagi besar.



lama tak lepak dengan aiza.die sama je macam dulu tak berubah.pakwe pon dari form 4 pon tak pernah tukar.aku respect kat korang.sebab aku dan kenal korang lama.korang tetap sama.tetap kawan yang baik ;]]

No comments: