ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Saturday, January 23, 2010

i got what i want

aku kat manjung ni.penat sensangat sebab macam2 aku buat minggu ni.tapi aku happy sangat sebab abah dah selamat sampai.aku excited pagi tadi tnggu abah.ashik fikir ape yang abah belikan untuk aku.ngeeee


lepas ambil abah kat airport pergi cheras amek kuih for wedding kakak nanti.then terus pergi gombak rumah abang aku.bagi die barang sikit2 then aku ajak kak long balik manjung sekali.aku drive sampai manjung.gagah kan jugak sebab tengok abah letih sesangat.


sayang jap la.tengah nak makan ni.sabar la.sabar sabar sabar ;D (betapa serabai gila aku macam orang sakai yang nak mampoi )


dah lama xmakan coklat perbet ni.murah murah je.sbb 2 aku suka barang murah.ssb sedap sesangat.


habis la.habis la.gemuk la kau.gemuk la kau.baju kenduri kawin mesti tak muat ;[[


b xpe ke makan banyak.hurawghhhhh sebab obses sangat.dah menyesal makan banyak ;[[


benda ni la aku paling happy sangat.mula aku ingat aku tak dapat ape2 pon.sebenarnya lebih dari ape yang aku harapkan aku dapat.thx ABAH ;]]


aku rindu 10 tahun lepas.time nie happy sangat sebab peluang ini sekali je dalam hidup.aku rindu environment kat sana.sekolah kat sana.semuanya kat sana.mak aku selalu cakap tak semua orang kaya dapat peluang macam nie.dan xsemua orang yang sederhana macam family kita tak merasa macam ape yang aku rasa.rezeki mybe.satu hari nanti akan kesana jugak.harapan ;]]

No comments: