ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, February 9, 2010

masker hitam




macam ini la rupa orang yang nak cantik tapi dah pukul 2 PETANG tak mandi2 lagi.buruk gila perangai aku.sedap gila pakai masker nie.macam hantu je bak kata adik aku.tapi xpe.janji lama2 nanti muka aku akan berseri2 dengan memakai benda2 nie.
hahahhaha.kalau xberseri2 juga xtaw la nak cakap ;D


p/s : saya bru join tumblr ;D

http://twentyoneyears.tumblr.com/

4 comments:

MyNameIsPia said...

weh aku pakai menda hitam nih juga! hahaha. saket gila bila nak tanggal kan dia. tecabut2 bulu muka aku.

.aisyah.adam. said...

Haha! i pakai gak masker2 ni, tapi i punya yg warna putih. lepas dah cuci muke mcm jadi lawa hahaha *ecehhh poyo dow*

ezatyramly said...

hahhahah
pia sdp kn pia
pki bnda nie
lepas ni bole pki sma2
;D

ezatyramly said...

aishah
hehehehhe
i pki muka lg tumbuh jerawat
grrrr
geram seh
xtaw pulak da wrna putih
putih utk ilangkn bintik puth eh
;]]