ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Wednesday, February 10, 2010

semua orang ada masalah

semalam aku msg dengan riza , riza cerita masalah die dekat aku. masalah die sama je dengan aku.lebih kurang sahaja aku rase .

" ko gn fizzal aku nampak lua cam serasi tapi ko sendiri taw apa keserasian hubungan korang "

aku mula baca banyak2 kali.dan aku mula terpikir da kebenaran mesej tu sebenarnya. sebernarnya aku dengan fizzal jauh gila perbezaan masa mula2 kenal dulu. macam 2 dah tempoh kitaorang lalui sebenarnya. aku kadang tak boleh nak salahkan sesiapa tapi kebenarnya hanya aku n fizzal je taw. aku memang banyak gila masalah masa dulu. tapi aku jenis tak suka tunjuk dekat orang lain. sebab bila aku bersama kawan aku tak suka nak bad mood , sebab aku lebih suka bersendirian, aku memang agak sensitif bila bab2 yang menyakitkan aku. tapi emo2 nak emosional dengan orang lain supaya amik simpati memang aku tak suka. tapi kadang2 ada jugak sebab manusia selalu buat silap.bukan selalu sahaja tapi setiap masa.so jangan nak rasa diri 2 hebat serta bila perlu baru cari.sebab orang kampung yang memang kampung selalu fikir die la terhebat .grrrrrrrrrrrr. sape makan cili die la terasa.

No comments: