ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, March 18, 2010

cardigan





















aku lebih selesa pakai cardigan bila keluar.aku tak ada baju long sleve and kalau pakai t-shirt yang lengan pendek tak elok bila pakai tudung.dulu ada tapi aku rasa tak selesa nak pakai.sebab bahu aku agak lebar so aku selesa pakai cardigan.sebab tu aku banyak cardigan.tapi nak kata banyak tak adalah banyak sangat.aku cepat bosan so aku juai la yang dah tak pakai.aku rindu cardigan yang bunga2 and yang corak.fizzal cakap baju tu budak2 punya.aku teringin nak pakai..nanti jumpa yang lawa2 aku nak try carik.aku beli tak mahal pon.murah2 je.romp sg wang and bla bla bla.

pasal baju kemeja lak.aku suka tengok orang pakai.bila aku pakai mesti da orang kritik.so sebab tu aku punye baju semua sama je.bosan kadang2 tengok.
aku agak rendah.so nak pilih pakaian agak susah kot rasannya.xsuka xsuka

p/s : bila lah nak jadi anak manja nie.mintak semua dapat.huh!!!

3 comments:

.ema. said...

byknya cardy awakkkk! comel :D

Unknown said...

byknyaa!
tamaw jual seket ka?

MyNameIsPia said...

byk haa cardi ko. aku ada 3 je. hitam, hitam dan cekelat. pakai pegi opis sbb tak suka pakai bj kemeje. hehe ;p