ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Friday, March 12, 2010

first time sampai kelantan





























ni first time aku sampai kelantan.actually dalam family aku,aku la orang yang dah sampai dulu.hebat la jugak kan.hahhaha.aku ikut jiran aku sebab anak die nak amek result spm.alang2 kan tak pernah sampai aku ikut jela.jalan2.tak beli apa sangat pon.just beli keropok2 2 jela.aku rasa barang2 kat sini boleh tahan gak la mahal.so aku kene save so tengok jela.banyak benda lagi nak beli.huhuhu

benda2 yang aku rasa seronok tengok bila aku nampak banyak singboard tulis jawi.aku pernah dengar orang cakap sebelum nie.bila tengok sendri baru taw.tengok kedai emas cina ke,kedai india mesti ada jawi.tak silap orang india or orang cina lagi hebat jawi die daripada aku.

No comments: