ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, March 15, 2010

semalam panjat bukit and hari ini aniversari








nie kali ke 4 aku panjat bukit ungu busu.first masa sekolah.2nd and third masa dengan family aku.semuanya tak berjaya sampai ke atas.separuh pon tak.sebab letih.tapi semalam aku berjaya sampai ke atas.hahhaha.gila la.aku pon tak sangka.tapi dekat 15 kali gak lah berhenti.penat gila nak mampos.aku sampai muntah2 masa panjat tu.hee.tapi sebab nak pecah rekod aku gagahkan jugak naik atas.aku start naik pukul 9 lebih dekat 11 lebih baru sampai.hahahah.dugaan betul la sampai sana.
act atas bukannya da apa2 pon.tak best pon.lepas nie tak nak naik dah.masa aku nak turun tu fizzal call aku lepas je fizzal call aku tibe2 aku berpusing tak dapat nak kawal badan then terjatuh macam nangka busuk.bapak malu.pulak tu depan aku da mamat2 lepak.haram betul.hahahah.lepas ni tak nak naik dah.

............................................................................................



tiap 15 aribulan entri mesti sama kan kan.so dah setahun 7 bulan.xsabar nak jumpa kau fizzal.rindu betui la.

No comments: