ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, April 27, 2010

flohmarket lagi













hari ini macam seronok sebab macam dah rapat sikit dengan kawan fizzal.lepas tu boleh gelak2 macam orang gila.sebab macam2 orang aku jumpa dekat kolej klmu 2.seyes selalu orang2 macam tu jumpa kat tempat macam lepak2 ke or mana2 jela.tapi ni dekat kolej.macam sempoi je dorang pakai.kalau unisel mane jumpa orang2 yang macam laki nak jadi perempuan.lembut ada la.tapi ala2 tu biasa la kan.tapi kat kolej ni macam2 orang ada.kadang aku pelik sangat sebab suasana macam ni tak pernah aku jumpa kat tempat belajar.hehehe.tapi memang kelakar.tengok benda baru.tapi yang penting aku nak juai banyak2 barang aku tu.sebab aku boleh dapat barang baru.xsabar nak tengok hasil jualan berapa ;)

p/s : mula kenal and mengenali

1 comment:

cerita 'Pqa' said...

benci btl la sbb aku xdpt dtg sne. ishhhh! huhu.