ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, April 19, 2010

kalau orang shah alam ashik pergi ict so kalau orang manjung ashik pergi mana?








orang manjung mesti pergi marina ni.ishkk2.tak habis2 marina.tak habis2.yela dekat ict da lampu cantik tapi dekat marina da laut and bla bla bla.hari ni cuti.satu perak cuti.so aku pon ambil peluang pergi jalan2 releasekan tension dekat marina,sebab tak tahu nak pergi mana dah.eh aku memang bukan dah lama cuti ke?


p/s : kenapa lah jadi macam ni dekat aku sekarang ;(

2 comments:

ieyja azni said...

Jum la ke bilik saya, ada i-city jugak. theeeeeee

fina. said...

hehe. agree!