ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Sunday, April 18, 2010

ruginyaaa



tadi bukak kat facebook ayel nampak gambar kawin nashad.rugiiiinya tak pergi.sebenarnya nak pergi dengan ayel.tapi sebab abang ipar aku masuk hospital sebab denggi lepas tu bapak aku suruh follow so rasa macam tak sempat je nak pergi kenduri nashad.then akak cakap tak teruk so aku pon malas pergi.dan rasa amat2 lah rugi sangat2.sebab nashad aku kenal kejap je masa praktikal dulu.tapi kawan dengan die seronok sangat.aku tak boleh lupa.nashad die serius macam nerd.die cakap die suka pakai baju kolar je.sampai baju tido die pon kolar.hahhahah.die tak ada tshrt2 besa2 ni.tak pandai pakai katanya.lepas tu aku ingat lagi die cakap kat aku die tak suka perempuan gemuk sebab nanti kawin lagi gemuk.hahhahaha.siot betul nashad nie.tah la bila la boleh jumpa agaknya dengan nashad nie..

SELAMAT PENGANTIN BARU NASHAD ;)

No comments: