ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Wednesday, April 7, 2010

polka dot dot

tibe2 rasa macam kurus sahaja bila pakai baju hitam.padahal perasaan sendiri je cakap.padahal adik aku tetap hari2 kutuk aku gemuk.huh!!!


tadi keluar dengan mak.beli barang sikit.then pergi supermarket jalan la ke tempat orang2 tua iaitu pinggan mangkuk.disebabkan aku ternampak bekas polka dot comel2 ni so aku pau la kat mak aku.sebab barang aku sebelum ni letak satu tempat.kadang2 susah nak carik.so dengan adanya bekas2 comei ni memudahkan la penyimpanan barang2 aku ;D



p/s : tak suka la sekarang nie.tak boleh tengok orang lain lebih sikit.dumb!!!

7 comments:

cerita 'Pqa' said...

argh i like ur stuff!

ezatyramly said...

hahha
tq piqa

piqa nk tye npe ko pye blog xleh nk cmnt
sdh je ak nk cmnt kt ko tp xleh

cerita 'Pqa' said...

ishk ishk yke? jp kena cek ni.

cerita 'Pqa' said...

settle. haha.

ezatyramly said...

ha ok2
bgs2
nt ak coment2
;D

cerita 'Pqa' said...

tak blh lg. tah la. nnt aku double cek lg. klau kau tau npe gtau ehh. em em klau dh dpt cmnt gtau tau. tq tq.

Nina said...

aww comel gila :) geram doh. nak boleh? hehe