ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Thursday, April 8, 2010

saya dah gila sekarang!!


aku dah gila sebab duduk rumah on9 24 jam sahaja.aku pon tak tahu apa yang aku buat.
sebenarnya aku suka time cuti.sebab boleh relax.tak payah pikir nak buat apa.tapi kalau cuti macam ini aku rasa aku boleh gila.memang dah gila kot sebab kalau cakap mak mesti nak gaduh sahaja.kadang boleh cakap sorang2 dalam bilik.tak ke gila tu namanya.tak tahu nak buat apa sekarang.bosan nak mati la.malam abah dengan mak sembang berdua tengk tv and bla bla.malas aku campur sangat.kalau tersilap cakap mesti kena pokpek.grrrrrrrr.adek pulak buat hal sendiri.mana nak geng dengan aku.kalau masuk bilik aku je mesti nak usik barang aku so gaduh ada la.so duduk dalam bilik on9 jela.so lama2 aku tak tahu nak jadi dengan aku.lepas tu bosan ashik makan sahaaja.demmmm betul.rosak usaha diet selama nie.aku sebenarnya aku nak kawan nak sembang nak share2 apa2 sahaja.tapi bukan semua boleh share kan.yang boleh share pon jauh.huh!!!!gila la gamaknya aku nanti.

p/s : mak cakap aku tak reti cari kawan.BETUL KOT!!!!!

2 comments:

LeAvE mE aLoNe said...

haha..sbr la..

cerita 'Pqa' said...

mehh share! haha. bwt la smthng kt uma. bwt yg blh bwk untung. ade? haha.