ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Saturday, April 24, 2010

sihat


aku tak berapa nak sihat sekarang.kalau malam tido mesti pasang kipas dengan air cond.bagi betul2 sejuk baru aku tido.sebab kalau ak pasang satu sahaja aku mesti tak boleh nak tido.kepala aku pening gila.macam nak pecah kadang2 rasa.satu malam tu tibe2 aku nak makan nasik goreng sebab tak boleh tido.aku banyak penyakit sekarang.aku tahu punya apa.punca die sebab ak tak makan.so sekarang aku nak makan sahaja.tak apa.nanti dah sihat diet balik.sekarang badan aku rasa macam belon.sebab makan macam2.dah lama tak makan macam nie.dulu mesti cover2 nak makan.pikir banyak kali.xpela.selagi boleh makan aku makan jela.and jangan makan makanan yang berlemak banyak sangat sudahlah.at least aku nak sihat.

1 comment:

PixoBeads said...

Take a good care zaty.