ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, May 3, 2010

be careful


ibuk-ibuk,kakak-kakak mesti rasa sakit hati bila dapat tahu bf kita or suami kita ada scandal dengan perempuan lain.benda ni selalu terjadi.bukan selalu memang terjadi pon.hei perempuan or laki gatai.tak ada perassan ke melakukan benda2 macam ni.aku lebih rela di tinggalkan kalau dapat tahu.lagi la kalau dah bersuami ni.xcukup kasih sayang ke hei perempuan.kalau aku dapat perempuan macam ni.tunggu la aku nak ngrat laki die pulak.baru padan muka.goda2 laki die lepas tu jalan peluk2 depan perempuan yang gatai 2.eh betui tak tipu.benda ni bukan terjadi dekat aku or bf aku.cuma kita kene berjaga2 jela.jangan terlampau ambil mudah.soal hati dan perasaan amat penting.serius.grrrrrrrrrr


p/s : tibe2 je mengarut.tah betui ntah tidak.huh!

2 comments:

cerita 'Pqa' said...

kenape syg? mrh nye. ade prob ka? chill2. tp edit gmba style. niceee.. hehe

ezatyramly said...

hahahhah
bukan la weh
byk dgr cte cmni skg
cm geram