ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Monday, May 10, 2010

Ila Damiaa

seriously aku cakap aku jarang tengok tv.apatah lagi cerita2 cam af tu.lagi la aku xtengok.sebab bapak aku punye habit kalau aku bukak cerita2 cam hiburan2 ni.die akan marah.lagi2 la cerita2 cam af ke blablabla.disebabkan itu aku malas tengok tv.ari2 disebabkan charge laptop aku rosak lepas tu mesti la tak boleh nak on9.kalau nak on9 kat pc kene berebut2 dengan adik aku.dijadikan cerita aku saje duduk depan tv then bukak la tv.tibe2 aku terbuka mentor.ah tengok la jap.tak sangka tibe2 aku dengar 'Killing Me Softly" - Ila Damiaa (Mentor 4) '.perghhh best sangat sore ila ni.aku suka sangat.mybe lepas ni aku akan tengok mentor.bia la abah nak marah pon bukak hiburan ;D










2 comments:

Intan Syafiqah said...

kalau ade butang like saye akan tekan "like" hehe

Milimilo said...

memang terbaik ah die nyanyi lagu klling me softly tu kan.xtgok mentor pn,tgok utube je.heee