ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Saturday, July 10, 2010

kak elin datang shah alam

semalam kak elin datang ke shah alam sebab kawan die kak dila kawin dekat tasik shah alam.so alang2 sebab dah dekat dengan rumah aku so die ajak la aku.aku pon ajak la fizzal join sekali sebab die tak pernah jumpa kak elin.kak elin datang dengan sedara die dari manjung.so seronok gila pergi kenduri semalam.cantik gila pelamin tapi buat dekat tengah2 panas.hehehehhe.tapi seronok sangat sebab makanan die sedap sangat.yummyyyy.

















lepas je kenduri kitaorang bawak kak elin jalan2 dekat ikea sebab aku nak carik meja.so peluang la kan nak tangkap gambar ni.ni memang hobi.lepas tu jumpa orang yang sekepala memang banyak la gambar yang ditangkapnya.















p/s: semalam dekat kenduri jumpa bella.kawan sekolah masa dekat manjung.ni kenduri sedara die kawin.hee.lepas tu pergi ikea jumpa alya fatehah pulak.kenal masa buat jualan dekat cosmo dulu 2.heee.hilang la stress kejap ;D

3 comments:

Anonymous said...

errr,perantin tumpng curik gambar ye!!sweet sgt lah!!mekasih!

elin fiz faz said...

gedik btui si anonymous atas ni.
dilla aka si perantin.
haha;)

Core said...

elin...