ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, July 13, 2010

terima kasih


terima kasih sebab sedarkan aku yang aku dah besar.sebab selama ni aku pikir yang aku hanya nak seronok and nak happykan diri aku sahaja.terima kasih sebab sedarkan aku jugak tentang masa.terima kasih jugak sebab sedar kan aku tentang masa hadapan.terima kasih sangat2.baru aku tahu.sebelum ini aku tak tahu.terima kasih.aku dah tak boleh nak harapkan sesiapa sebab bagi aku bila kita dah besar kita kena berdikari sendiri tanpa bantuan orang.thanx sangat2.

p/s : belajar untuk happykan diri sendiri

2 comments:

dilla lala said...

hey,samala,card reader rosak...=(
hbeh trgendala..;p

Muniey said...

cantek kombinasi wane gambar tu :)