ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Tuesday, November 30, 2010

hello december







hello hello esok sudah masuk bulan disember la pulak.cepat je masa berlalu.tup tup tup lagi sebulan umur aku akan meningkat.memang la orang cakap tak tengok pada umur.tapi bagi aku bila dah masuk umur 22 ke atas ni rasa diri makin la tua pulak.hehehe.takutnya aku.no more budak lagi.no more no more.tapi apakan daya macam abang aku cakap aku tak matang lagi.nak buat macam mane kan.aku suka macam ni je.muda sentiasa.sem baru dah start minggu lepas.so barang pon kene kemas.sebab bersepah and aku bosan bila benda sama je.so ubah la sikit.and sem ni agak seronok sikit sebab lecture2nya macam ok je.btw kene kuat sikit.jangan malas ejaty oi.cayok22222

2 comments:

HAZIRAH SULAIMAN said...

lect hensem ? aku nakkk. wee. bilik kau da serabut weyh. kemas kemas. hahhaha

Z A T I said...

laa ingatkan buat garage sale tadi (:

http://dearmesillyme.blogspot.com/