ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Sunday, March 21, 2010

cool air balloon

























hari ini aku riza fizzal and cat pergi putrajaya.cadangnya aku dengan fizzal nak pergi tengok wayang, and riza sahaja nak pergi tengok belon2 kat putrajaya ni,so disebabkan ada masalah rumah tangga si riza tu aku pon ajak fizzal pergi putrajaya.sebab alang2 kan boleh tengok benda2 cam tu.best kot.pastu ajak la si cat meowww tu.hee.and best pulak sebab pergi putrajaya tak keluar duit sangat.sebab kalau ashik pergi tempat yang nak keluar duit sahaja mampos gua.sebab ada benda yang nak dituju nanti.so kalau guna duit je habis la.tengok jela nanti untuk percutian itu.grrrrrrrrr.tapi hanya gambar2 muka2 buruk2 aku sahaja yang kelihatan.mana hot air ballon 2.hahahahaha.sebab cuaca yang tidak dijangka tu.aku tukar kepada cool air ballon.sebab hujan sangat2 la mengganggu untuk melihat ballon tu naik.tak ada rezeki la katakan nak tengok.tunnggu la next year.itu pon kalau ada lagi..

1 comment:

milimilo said...

eh,belon yg banyak2 tu beli ke tumpang pegang je?comel sgt =)