ezaty . 21 . seri manjung perak. saya orang biasa sahaja

Friday, November 5, 2010

dia ;(

saya ada kawan.tapi kawan saya tak sihat.
saya punya kawan ni baik sangat2
saya tak pernah jumpa orang yang baik sangat ikut cakap family.sebab selalunya apa yang mak suruh kita buat mesti kadang kita bantah.tapi kawan saya ni tak.die jarang bantah cakap mak die.die baik sangat2
saya rindu dekat die.
saya dah lama tak lepak dengan die.dekat 2 tahun ;(
saya kesian dengan die.
saya rindu time kita dulu.saya selalu pergi rumah die lepak
saya rindu gelak2 dengan die.
saya selalu terleka.kadang kita sihat kita selalu buat silap
seya kesian sangat dengan die sebab masa muda die tak macam kita
saya nak sangat tunggu die sihat
saya tak boleh teringat bila tahu macam2 pasal die
saya sedih sangat bila dapat tahu die masuk hospital
saya nak sangat jumpa die tapi saya kene hormati die
saya tahu die tak salah tak nak jumpa.sebab kalau saya jadi macam die saya pon akan buat macam tu jugak
saya tak suka bila orang berkata yang bukan2 pasal apa yang die alami sekarang.
saya kesian lagi dekat dia.
saya menangis sebab dapat tahu die masuk hospital baru-baru nie.
saya jarang nak menangis sebab pasal kawan baik.sebab bagi saya jarang susah nak dapat kawan yang baik ;(





p/s : semoga allah makbulkan doa aku and family die supaya die sihat macam dulu ;(

2 comments:

ieya said...

betul cakap sis .susah nak dapat kawan yang baik.
hope kawan sis cepat sembuh,insyaAllah.

ezatyramly said...

2la kan.sdh sgt skg
miga die cpt smbuh
amin